مجلس و ارگان هامجله خبری

اتمام عملیات آسفالت محوطه مجتمع مسکونی “گل ها” در شهر جدید گلبهار

به گزارش ساختمان آنلاین: به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار ، هومن گریوانی در تشریح این خبر گفت: عملیات آسفالت محوطه پروژه مسکونی فوق واقع در محله ۲۰ شهر جدید گلبهار با مساحت ۳ هزار و ۹۰۰ متر مربع و هزینه‌ای بیش از ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اجرا و پایان یافت.

رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدیدگلبهار اظهار داشت: این شرکت در امسال علاوه بر پروژه ذکر شده، آسفالت محوطه مجتمع های مهر ۱۲ و مهر ۱۳ را نیز با مساحت ۲۰ هزار و ۲۰۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال اجرایی نموده است و بزودی عملیات آسفالت محوطه پروژه مسکن مهر ۱۰۳ نیز اجرا خواهد شد.

گریوانی در پایان گفت: عملیات آسفالت محوطه مجتمع های مسکونی و پیاده رو سازی سطح شهر توسط شرکت عمران شهر جدیدگلبهار و با هدف تامین آسایش و رفاه شهروندان اجرا می شود که امیدواریم رضایت شهروندان گرامی را نیز به همراه داشته باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا