اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

وزیر راه برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی راه سختی در پیش دارد

فرشید پور حاجت، دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن کشور در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با اشاره به اینکه مهرداد بذرپاش وارد یکی از سخت ترین وزارتخانه های کشور شده است گفت: در حال حاضر وزیر راه وشهرسازی  کار سختی  چه در حوزه شهرسازی و چه در حوزه حمل ونقل و راه ها دارد و  باید تمامی دستگاه ها پای کار باشند.
او ادامه داد:  باید  مکانیزم های مختلفی در حوزه راه و شهرسازی و در حوزه مسکن دنبال شود و البته در این بخش تاکنون اقداماتی صورت گرفته است اما در این حوزه باید همکاری همه دستگاه ها وجود داشته باشد.
او ادامه داد: بسیاری از وزرا آمده  و اقداماتی را در عرصه مسکن انجام داده  اند اما این به تنهایی کافی نیست و باید همکاری بانک ها و همه دستگاه ها در این زمینه وجود داشته باشد.
پور حاجت تاکید کرد: در حوزه مسکن  همواره بخش خصوصی پای کار بوده است و این بار هم  برای اجرایی شدن وعده ها با تمام قوا همکاری خواهد کرد.
او با اشاره به اینکه  بخش خصوصی بازوی اجرایی و مشورتی در حوزه مسکن در تمامی بخش ها بوده است گفت: انبوه سازان و سازندگان چه در مقام مشورت وچه در بخش اجرایی همکاری خواهد کرد.
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور اظهار کرد: پیش از این در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده چندانی نشده بود اما در حال حاضر امیدوار هستیم در این زمینه همکاری تمام و کمالی با بخش خصوصی جهت اجرایی شدن و رسیدن به اهداف مورد نظر فراهم شود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا