راه و شهرسازیمجله خبری

کلاهبرداری با جعل اسناد زمین مسکونی

به گزارش ساختمان آنلاین:   سردار یحیی الهی اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک قطعه زمین مسکونی به متراژ ۱۰۰ مترمربع از یک نفر خریداری کرده و پس از مدتی متوجه می‌شود فروشنده با جعل امضا و تنظیم قولنامه آن را تصاحب کرده و به فرد دیگری فروخته است.

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته توسط مأموران مبارزه با جعل و کلاه‌برداری مشخص شد فرد مورد نظر با جعل اسناد ۱۰۰ متر زمین مسکونی شاکی را به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال تصاحب کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی کلاه‌بردار را در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر و با اعتراف به جرم خود تحویل مراجعه ذی‌صلاح شد.

سردار الهی با هشدار به افراد کلاه‌بردار و سودجو، به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با این‌گونه موارد پلیس را هرچه سریع‌تر در جریان قرار دهند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا