فن آوری های ساختمانیمجله خبری

احتمال ریزش در ساختمان‌های فلوریدا

به گزارش ساختمان آنلاین:  روزنامه نیویورک تایمز روز شنبه اعلام کرد کارشناسان در مورد وجود آسیب‌های ساختار بزرگ شامل سنگفرش بتنی زیر تراس استخر و همچنین ترک‌ها و خرد شدگی در پارکینگ زیرزمینی ساختمانی که روز پنجشنبه در فلوریدا فرو ریخت هشدار داده بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در پی فرو ریختن این ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه در حومه میامی چهار نفر کشته شدند و ۱۵۹ نفر نیز ناپدید شده اند.

نیویورک تایمز در گزارش خود به گزارش اکتبر سال ۲۰۱۸ یک مهندس به نام فرانک مورابیتو اشاره می‌کند که هدف آن برنامه ریزی این تعمیرات بود که قرار بود به زودی آغاز شود.

طبق این گزارش بخش عمده آسیب‌ها احتمالا ناشی از قرار گرفتن مواد ساختمانی در معرض هوای نمکی خورنده سواحل جنوبی فلوریدا در سال‌های متمادی است.

مورابیتو در گزارش خود به خطر ریزش ساختمان اشاره نکرد، اما اعلام کرد بازسازی برای حفظ تمامیت ساختاری این ساختمان ضروری است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا