مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

عملیات آماده‌سازی هزار و ۵۰ واحد ملی مسکن در بیجار آغاز شد

عملیات آماده سازی هزار و ۵۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بیجار آغاز شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، رییس اداره راه و شهرسازی بیجار روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعهد ما در شهر بیجار برای ساخت ملی مسکن سه هزار و ۷۴۱واحد است که در مجموع در تمامی فازهای ثبت نامی ۶ هزار و ۱۱۴ نفر با مراجعه به سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

امید غلامی با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نامی‌ها هزار و ۹۱۶ نفر تایید نهایی شده اند، گفت: در شهر بیجار به میزان لازم زمین برای متقاضیان در قالب گروههای سه و پنج نفره تامین شده است.

وی یادآور شد: عملیات آماده سازی هزار و ۵۰ واحد در۱۰ هکتار از اراضی تامین شده محله‌های تخت سفلی و حلوایی آغاز شده است، ضمن اینکه فرآیند قرعه کشی برای واگذاری قطعات به متقاضیان همزمان با آماده‌سازی انجام خواهد شد.

کل سهمیه ابلاغی برای مسکن ملی در استان کردستان ۸۷ هزار و ۲۳۹ واحد است که از این تعداد ۱۶ هزار واحد مسکن روستایی و پنج هزار و ۷۰۰ واحد مسکن استیجاری است، به این معنی که دولت آن را احداث کند و به صورت اجاره از آن بهره‌برداری شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا