راه و شهرسازیمجله خبری

عملیات اجرایی پروژه تهرانسر تا هفته آینده به حد مطلوب می‌رسد

به گزارش ساختمان آنلاین:  خلیل محبت‌‌‌‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تفاهم‌‌نامه همکاری بین این اداره‌‌کل و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفت: در هفته جاری، طبق تفاهم‌نامه منعقدشده، نماینده این آزمایشگاه در تمام پروژه‌های مشارکتی تهرانسر حاضر خواهد شد.

وی افزود: با افزایش ۳۰ نفر به عوامل اجرایی این پروژه، انتظار می‌رود تا هفته آینده وضعیت عملیات اجرایی به حد مطلوب برسد. در همین خصوص ایرادات در یکی از پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است که به تعویض ناظر منجر خواهد شد.

محبت‌‌خواه با تاکید بر اینکه مستندسازی پروژه‌ها از هفته جاری آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: در خصوص پروانه ساخت شخصا از شهردارمنطقه ۲۱ پیگیر هستم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه به بازدید از محور زردبند- فشم و پیشرفت پروژه پل “گلوکان” اشاره کرد و ضمن رضایت از مراحل اجرای این طرح، اظهار داشت:‌ این پروژه، وضعیت خوبی دارد و تمام قطعات فلزی با پیگیری‌های انجام‌‌شده به محل کارگاه منتقل شد. انتظار داریم علی‌رغم وضعیت نامناسب جوی با تلاش‌هایی که انجام شده در دو هفته آینده، سرعت خوبی پیدا کند

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا