راه و شهرسازیمجله خبری

طرح‌های عمرانی نیمه‎‌تمام تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند

به گزارش ساختمان آنلاین: سعید جغتایی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام شهرستان میامی ، افزود : دولت برای اتمام طرح های اولویت دار اهتمام ویژه ای دارد و بسیاری از این پروژه ها تا پایان امسال و برخی نیز ابتدای سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه تعداد طرح های نیمه تمام در کشور بالاست ، اظهارداشت: برخی طرح های عمرانی ۱۰ الی ۱۵ برابر بودجه یکسال کشور اعتبار نیاز دارد و تعدادی از طرح‌های عمرانی که برخی از آنها پیشرفت‌های بالایی دارند، در سطح کشور و استان سمنان فعال شده و در حال اجراست.

وی ادامه داد : با توجه به ضرورت و همچنین محدودیت‌هایی که از نظر منابع مالی وجود دارد، جمع بندی طرح‌های اولویت‌دار و قابل اتمام در دستور کار قرار دارد.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در این بازدیدها و براساس گزارش‌هایی گرفته می شود، تصریح کرد : با جمع‌بندی و اتمام طرح های نیمه تمام بقیه پروژه های عمرانی در قالب واگذاری ، مشارکت و روش های دیگر تامین اعتبار می شود.

وی گفت : در سفر به استان سمنان طرح‌ها و پروژه‌هایی که از آنها بازدید داشتیم و با گزارشی که تهیه می‌شود با ارائه به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جمع بندی و تامین اعتبار می‌شود.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های در حال اجرای شهرستان میامی شامل بیمارستان امام رضا(ع) ، طرح بهسازی و آسفالت جاده میامی – جیلان بازدید کرد.

برخی طرح های عمرانی نیمه تمام شهرستان میامی شامل استخر سرپوشیده، بیمارستان امام رضا(ع) و محورهای مواصلاتی قدمت بالایی دارند و تامین بودجه مرهمی بر اتمام این طرح ها خواهد بود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا