راه و شهرسازیمجله خبری

واکنش عضو شورای شهر به تخریب خانه شهرداران تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:   ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تخریب خانه موسوم به خانه شهرداران گفت: یک ساختمان معروف در اقدسیه در دوره گذشته فروخته شده و دوستانی که صبحت از شفافیت می زدند و می گفتند که سامانه شفافیت داریم این خانه را درحالی فروختند که شفاف نیست و هنوز معلوم نیست این خانه با چه قیمتی و به چه کسی فروخته شده است.

وی با بیان اینکه از روزهای قبل تخریب این خانه که دارای معماری منحصر به فرد بود آغاز شده، اظهار کرد: علیرغم اینکه در دوره‌های گذشته املاک زیادی واگذار شده اما شهرداران سعی می کردند این خانه را به دلیل نوع معماری حفظ کند. هر چند که این خانه میراثی نیست. اما خانه با ارزشی بود که می توانستیم آن را به مرکز فرهنگی تبدیل کنیم.

امانی با بیان اینکه  اعضای مدیریت قبلی در بوق و کرنا کرده بودند که املاک شهرداری در دوره های قبل فروخته شده اما خودشان این خانه را فروختند.

وی همچنین در تذکر دیگری گفت: برگزاری آزمون جذب قرار بود در شهرداری برگزار شود که ما آن را متوقف کردیم و اصرار داشتیم که این آزمون از نیروهای داخلی برگزار شود اما شش ماه از استقرار ما گذشته و لازم است که شهرداری در مورد زمان برگزاری این آزمون با سازمان استخدامی صحبت کند.

پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در واکنش به تذکرات امانی گفت:  شهرداری نسبت به فروش خانه شهرداران شفاف سازی کند و کمیسیون حقوقی شورا نیز با جدیت  وارد شود و در مورد آزمون استخدامی نیز باید بگویم که جلساتی با سازمان امور استخدامی برگزار شده و پیشرفتهای نیز در این زمینه داشته ایم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا