راه و شهرسازیمجله خبری

قدردانی وزیر بهداشت از وزیر راه برای اجرای طرح ملی مدیریت کرونا

به گزارش ساختمان آنلاین: سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، از محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به پاس همکاری خالصانه این وزارتخانه در اجرای طرح ملی مدیریت کرونا و امکان دسترسی به پایانه‌ها و حمل و نقل عمومی قدردانی کرد.

در این پیام تصریح شده است: بدین‌وسیله از زحمات شبانه‌‌روزی حضرتعالی و همکاری خالصانه همکاران بزرگوارتان در اجرای طرح ملی مدیریت کرونا و امکان دسترسی به پایانه‌‌ها و حمل و نقل عمومی سپاسگزاری می‌‌شود؛ از خداوند بزرگ سلامتی و کامیابی آن عزیز ارجمند و همکاران گرامیتان را مسئلت دارم.

در طرح جدید مدیریت کرونا، مسافران برون شهری که قصد مسافرت با اتوبوس، قطار و هواپیما را دارند پیش از تهیه بلیط از نظر ابتلا به کرونا کنترل می‌شوند و در صورت مثبت بودن تست کرونای این افراد در دو هفته گذشته از مسافرت آنان جلوگیری می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا