راه و شهرسازیمجله خبری

تشدید نظارت بر ساخت‌ و سازها در تهران

به گزارش ساختمان آنلاین: عبدالرضا چراغعلی در نهمین جلسه شورای مدیران حوزه معاونت امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اجرای چشم انداز اداری اظهار داشت: تیم های کارشناسی باید بر ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرها و روستا ها نظارت های لازم را داشته باشند.

وی افزود: مدیران هر حوزه باید بتوانند یک روز شمار تا پایان سال تعیین کنند، تا بتوانند به این وسیله کارها و اهداف خود را برنامه ریزی کنند.

چراغعلی با اشاره به اینکه این چشم انداز باید منطبق با شرح وظایف هر حوزه باشد بر ضرورت آموزش در ادارات تاکید کرد و افزود: آموزش در تمام ادارات باید جزو اولویت ها باشد، چرا که آموزش می تواند در آگاهی افراد بسیار مهم باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به نزدیک شدن به دهه فجر عنوان کرد: برای بررسی و رصد پروژه های قابل افتتاح دهه فجر تیم کارشناسی و فنی اعزام شوند تا همه امور مورد بازدید و بررسی قرار گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا