مجلس و ارگان هامجله خبری

ادعای شهرداری درباره تخلف ساختمانی قوه قضاییه

به گزارش ساختمان آنلاین: کسانی که گذرشان به خیابان سئول افتاده است حتما ساختمانی رها شده را دیده اند که تناسبی با املاک این محدوده که بیشتر فضای سبز است .

این ساختمان موضوع تذکر سید محمود میر لوحی در اواخر اردیبهشت ماه امسال بود . او با اشاره به همین ساختمان در خیابان سئول گفت :‌ تذکرمن مربوط به یک ساختمان اول خیابان سئول روبروی نمایشگاه بین المللی است که سالهاست احساس می شود منظر شهری را تخریب و مختل کرده و رها شده لذا استدعا می کنم آقای حناچی و شهرداری تهران همانطور که نسبت به ساختمان جماران و اجرای طرح تفصیلی حساس هستند نسبت به این ساختمان هم که به نظر من نشان می دهد نه از نظر ملکی نه معماری و نه موقعیتی که قرار گرفته و یک مرتبه وسط نقطه جذاب و فضای سبز یک ساختمان نا همگون با منظر و معماری شهری سر برآورده برخورد و گزارش را به شورا ارائه کنند.

براساس گزارش ارسال شده به شورای شهر تهران ، این ملک متعلق به قوه قضاییه با مساحت تقریبی ۶۸۸۳.۹۵ متر مربع واقع در پهنه   G322 بدون  مجوز و فاقد پروانه در سال گذشته است که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز تا مرحله سفت کاری کرده است.

براساس پاسخ شهردار تهران به شورا ،  با توجه به نوع مالکیت و ممانعت به عمل آمده از رود مامورین اجرایی شهرداری ملک مذکور از طریق مشاهدات عینی و برداشت تقریبی دارای چهار طبقه روی همکف و زیرزمین با مساحت هر طبقه ۱۵۰۰ مترمربع است که از سنوات قبل فاقد هرگونه عملیات ساختمانی و به صورت رها شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا