صنایع ساختمانیمجله خبری

پلمب 6 کارگاه ساختمانی در کردستان

به گزارش ساختمان آنلاین: برهان صلواتی در ادامه گفت: این کارگاه‌های ساختمانی به علت عدم رعایت مسایل قانونی در خصوص آیین نامه‌های ایمنی، بهداشت کار و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا به مراجع قضایی نیز معرفی شده‌اند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از کارگاه‌های ساختمانی با کارفرمایان متخلفی که آیین نامه‌های ایمنی را رعایت نکنند و جان کارگران و سایر افراد را به خطر بیاندازند بشدت برخورد می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: طبق قانون بازرسان موظف هستند در صورت مشاهده تخلف علاوه بر پلمب این کارگاه‌ها، تا زمان رفع نواقص کامل اجارزه بازگشایی به آنها نخواهند داد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در این استان ۲۰ بازرس کار فعال هستند، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶۰۰ بازرسی از کارگاه‌های ساختمانی مشمول قانون کار در سطح استان انجام و ابلاغیه رفع نواقص برای آنها صادر شده است.

در کردستان حدود ۱۰۰ هزار نفر کارگر ساختمانی وجود دارد که ۷۵ هزار نفر از آنان دارای کارت مهارت از سازمان فنی و حرفه‌ای هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا