مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

معاون وزیر راه: مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن ۲ شهرک سیرجان رفع شد

معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: زمین مورد نیاز بخش زیادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن در سیرجان تامین نشده بود که به تفاهم رسیدیم این مشکل با الحاق زمین مورد نظر ۲ شهرک در سیرجان رفع شود و بخشی از اراضی نیز به شهر الحاق خواهد شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، ارسلان مالکی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای مسکن سیرجان با اشاره به بازدید از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان افزود: یکی از ۲ شهرک مورد نظر مربوط به صنایع و معادن است که ساخت مسکن کارگران این بخش را برعهده دارد و شهرک دوم نیز مربوط به مردم و واجدین شرایط دریافت مسکن است که زمین مورد نیاز آنها تامین شد.

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن باید در روند آماده سازی اراضی کمک کند و زیرساخت ها و تاسیسات زیربنایی به سرعت آماده تا به زودی کار ساخت واحدهای مسکونی مورد نظر انجام شود و واجدین شرایط دارای مسکن مناسب و مستحکم شوند.

۶ هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن در شهرستان سیرجان وجود دارد که هم سرعت طرح ساخت خوب بوده و کیفیت و استاندارد لازم را دارد.

شهرستان سیرجان در فاصله ۱۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا