راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

ما برترین مهندسین را در ساختمان‌سازی را داریم

به گزارش ساختمان آنلاین:  اسماعیل حسین زهی با اشاره به اخبار مطروحه در خصوص مشارکت چینی‌ها برای اجرای قانون جهش تولید مسکن بیان کرد: مهندسین کشور ما در حوزه ساختمان سازی جزو مهندسین برتر جهان هستند. در حوزه دانش فنی نیز از تخصص بالایی برخوردار بوده و حتی صادر کننده آن به سایر کشورها نیز هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده برای اجرای قانون جهش تولید مسکن نیز هیچ نیازی به حضور چینی ها نداریم چراکه شرکت های داخلی ما و مهندسین ما از توانمندی بالایی برخوردار بوده و می توانند به خوبی این قانون را اجرایی کنند. زمانی که ما هم دانش فنی و هم نیروی کار متخصص داریم چرا باید مدیریت خود را به دست چینی ها بدهیم؟

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در بحث ساخت آزادراه تهران به شمال چینی‌ها امتحان خود را پس دادند و حال چرا دوباره باید آن ها در حوزه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی وارد کنیم؟ ما باید متکی به دانش و ظرفیت های درونی خودمان باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: چرا باید کشورهای خارجی را مجددا در پروژه های عمرانی خود وارد کنیم که در تحریم ها کار را نیمه کاره رها کرده و پروژه ها ناتمام بر روی زمین بماند؟ ما از توانایی لازم برای اجرای قانون جهش تولید مسکن برخوردار بوده و نیازی به حضور کشورهای خارجی نداریم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا