مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

۲۹۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها عملیاتی شد

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی شدن بیش از ۲۹۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاهای کشور خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «مجید جودی» با اشاره به روند ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در روستاها، گفت: هم‌اکنون احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در روستاهای کشور به ۲۹۰ هزار واحد رسیده است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه‌داد: سهمیه امسال برای احداث واحدهای مسکونی روستایی ۲۰۰ هزار واحد است که با ابلاغ تسهیلات این بخش، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و ساخت آنها تسریع و تسهیل خواهد شد.

جودی تصریح‌کرد: تسهیلات مسکن روستایی تا پایان شهریور ابلاغ می‌شود و با ابلاغ این تسهیلات، ساخت واحدهای مسکونی روستایی سرعت خواهد یافت.

به گفته وی، بیش از ۹۵ درصد اعتبارات و تعهدات سال گذشته درباره احداث واحدهای مسکونی روستایی به مرحله اجرا درآمد.

برپایه این گزارش، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن را در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی کند. به گفته مسولان این بخش، تاکنون بیش از ۵۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها توسط آن بنیاد به مرحله عملیاتی و ساخت رسیده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا