راه و شهرسازیمجله خبری

مقاضیان مسکن ملی پردیس بخوانند

به گزارش ساختمان آنلاین: مهدی هدایت با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه‌های طرح ملی مسکن شهر پردیس ، اظهار کرد: با توجه به روند مناسب احداث واحد‌های این طرح با ارسال پیامکی به متقاضیان اعلام شده است که بخش دوم آورده خود را واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه پردیس اولین شهر کشور است که واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن آن به مرحله واریز مرحله دوم رسیده است، از متقاضیان خواست در موعد مقرر نسبت به واریز بخش دوم آورده اقدام کنند.

هدایت عنوان کرد: پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود و اکنون به مرحله فونداسیون و اجرای سازه بلوک‌ها رسیده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. وزیر محترم راه و شهرسازی تا کی باید منتظر بر طرف شدن موانع انتقال قطعی مسکن مهر پردیس، فاز 3 ( آندسته از مسکن مهر واگذاری تهاتری وزارت محترم راه به شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در سال 92) باشیم.
    وزیر محترم ، در سال 92 و یا قبل آن بخشی از مسکن مهر پردیس را برای تجهیز کارگاه پیمانکاران محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس ، به این شرکت واگذار فرمودید. طی توافقی 3 جانبه شرکت و پیمانکاران مبادرت به فروش آزاد و به نرخ روز واحد ها نمودند و مشکل نقدینگی روزشرکت خود را بدینطریق حل کردند. چندین سال شکایت ما و جلسات متعدد برای حل کلاهی که بر سرمان رفته بود، منتهی به تحویل واحد ها در سه سال گذشته شده است.
    اما، اکنون ، بعد از 7 سال، عزم واراده ای در انتقال قطعی و معرفی به بانک برای وام، در عزیزان مسئول دولتی و مدیران شرکت، وجود ندارد و مرتبا توپ را به زمین یکدیگر پرت میکنند و جوابی قطعی و رسمی نمیدهند..
    تا کنون 4 نفر مدیر محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس عوض شده و با عوض شدن عزیزان ما داستان را ، بارها و بارها،باید از صفر برای کارمندان عزیز و منشی بزرگوار مدیر عاملان جدید و قبل و بعد شرکت تعریف کنیم.. با شرکت عمران شهر جدید پردیس هم بارها بعنوان مالک واحد معرفی و مراجعه و مکاتبه کرده ایم. آخرین مکتوب شماره شده با شرکت عمران شهر جدید پردیس( با جناب آقای جاودانفر) در اینمورد در مردادماه 97 انجام و مدارک موجودند و تا کنون بی نتیجه بوده است.
    بزرگان محترم ، تکلیف ما چیست؟ در سال 92 دولت محترم ، برای حل مشکل خود ، مجوز تهاتر به شرکت در پردیس داده، در سال 93 بدون ذکر نام مسکن مهر آپارتمانی قانونی توسط مرکزی معتبر و قانونی( شرکت محترم سرمایه گذاری مسکن پردیس ) از طریق یک بنگاه معاملات شهر پردیس( این بنگاه بعدا محکوم شد) برای آینده دختر جوانمان به ما و با تقلب با نرخ روز( 4 برابر قیمت دولتی روز) فروخته شد. پیگیری و شکایات و جلسات مذاکره منتهی به تحویل واحد در چند سال بعد گردید ولی الان نه سند داریم و نه بانک ما را برای تقسیط وام میپذیرد و نه جنابان جاودانفر و …. عزمی برای حل قانونی مشکل شرکت نشان میدهند.
    جناب وزیر محترم تدبیر و امید، بنده بازنشسته ام و به امید تامین مسکن آینده فرزندم ، ناخواسته ، در مسیر بزرگان ساختمان سازی قرار گرفتم و معتمدین ساختمان صاحب نام کشور سرم کلاه گذاشتن و حتی به مال ما بازنشستگان میهن هم رحم نکردند.
    با تشکر ، بازنشسته شاکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا