مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

قراردادی با پیمانکاران برای استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب منعقد می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: استفاده از مصالح با کیفیت در صنعت ساختمان‌سازی تاکیدات ویژه‌ای شده که در همین راستا با پیمانکاران قراردادی برای اطمینان از کیفیت مصالح منعقد خواهد شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان در نشست خبری؛ گفت: تجاری‌سازی نیازمند کمک است و نیاز دارد تا ادبیات و فرهنگ نگاه هوشمندسازی در تولید مسکن ایجاد کنیم گام اول فرهنگ سازی و ترویج، تبعین موضوع هوشمند سازی شهرهای جدید است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت فناوری و تکنولوژی در حوزه پایدار سازی کالبدهای شهری از دیگر الویت‌های این شرکت است.

جعفری در خصوص توان داخلی صنعتگران، گفت: قرار بر این است آرامش مردم را ایجاد کنیم. یکی از ابزارهای آرامش هوشمندسازی از ظرفیت‌های صنعت ساختمان سازی استفاده کنیم.

وی افزود: ایجاد شهرهای جدید و با کیفیت یکی از اولویت‌های شرکت عمران شهرهای جدید است بدین معنا که شهرهای جدید به عنوان سکونتگاه‌های جدید با کیفیت و سرزنده شناخته شود.

وی تصریح کرد: تجاری سازی و صنعتی سازی نیازمند حمایت از سوی دولت مردان است و در این راه تلاش خواهیم کرد تا ادبیات و فرهنگ تولید مسکن با نگاه هوشمند سازی را به شکل ترویجی آمیزش دهیم.

جعفری مدیریت زمان و مدیریت هزینه را از دیگر موارد مهم در رشد تولید مسکن برشمرد و افزود: ظرفیت‌های بهره مندی از مصالح ساختمانی با کیفیت در عمل باید پیاده سازی شود و در همین خصوص نیاز داریم تا قراردادهایی را با پیمان کاران به امضا برسانیم که در آنها استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در تولید انبوه ملاک عمل باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا