بورس و بازارمجله خبری

خرید خانه 30متری به رویا تبدیل شده است

به گزارش ساختمان آنلاین: اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مراسم بازدید از روستای اسلام‌آباد گفت: طی ماه‌های گذشته نمایندگان مجلس حدود ۱۵ دفعه از روستاهای اطراف تهران بازدید کرده‌اند و در این بازدیدها بی‌همتی مسئولان در اجرای وظایفشان به چشم می‌خورد. بی‌همتی مسئولان اجرایی سبب شده تا ناهماهنگی‌های بسیاری به وجود بیاید.

وی در رابطه با سومدیریت‌ها در نحوه تخصیص بودجه افزود: متاسفانه به بخش هایی که اصلاً صلاحیت ندارند بودجه اخنصاص می‌یابد و حق آنها نیست بودجه دریافت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه حق مردم را از مسئولان اجرایی خواهیم گرفت و نمی‌گذاریم که حق مردم را تضییع شود، خاطرنشان کرد: رفتارها و عملکرد دولت نشان داده که به فکر حل مشکلات مردم نیست و حاضر نیست برای حل مشکلات مردم قدم بردارد.

شاکری به مسئله مسکن مهر اشاره کرد و گفت: متأسفانه دولت، مسکن مهر را متوقف کرده و کاری کرده است که امروز خریدن یک خانه ۳۰ یا ۴۰ متری به یک رویا تبدیل کرده است.

وی به ضرورت حل مشکل آب شرب روستای اسلام‌آباد اشاره کرد و گفت: متأسفانه برای بهبود وضعیت آب شرب یک روستا باید روزها و ماه‌ها مذاکره صورت گیرد و ایا این درست است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا