تازه هامجله خبری

برپایی بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان

به گزارش ساختمان آنلاین:مجری برگزاری این نمایشگاه با اشاره به گشایش نمایشگاه ساختمان در محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کمربندی شرق اصفهان گفت: مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه در ۱۶ گروه کالایی به نمایش محصولات خود خواهند پرداخت.
علیرضا آموخته افزود: تولیدکنندگان سنگ، آجر، دیواره‌های بتنی، صنایع آهنی، هوشمندسازی ساختمان، شیرآلات بهداشتی، در و پنجره، ورق‌های آلومینیومی، چینی بهداشتی، مواد شیمیایی مرتبط با ساختمان، لوله و اتصالات، عایق‌های صوتی و شرکت‌های فعال در زمینه‌های مشاوره و طراحی ساختمان، به ویژه حوزه دکوراسیون داخلی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی با حضور متخصصان و فعالان این حوزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روز‌های ۱۴ تا ۱۷ آبان در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق برپا می‌شود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا