مجلس و ارگان هامجله خبری

ساخت 1140 واحد مسکونی در ارومیه

به گزارش ساختمان آنلاین: سید محسن حمزه‌لو بیان کرد: این طرح در مجتمع شهید باهنر این شهر و با هدف ایجاد توانمندسازی ساکنان و تجدید حیات شهری در محلات هدف اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اقدام مشترک برای خلق فضای جدید شهری در یک بافت فرسوده و تحرک‌بخشی تولید مسکن برای نخستین‌بار اجرا می‌شود، ادامه داد: این واحدهای مسکونی در زمینی به مساحت عرصه ۴۵ هزار متر مربع بازسازی و نوسازی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ارائه طرح های منطبق بر اصول معماری ایرانی اسلامی و بومی، تحول در بافت ناکارآمد با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، افزایش توان اجتماعی ساکنان، پایدارسازی و ارتقای کیفیت سکونتگاه ها با بهره گیری از فناوری‌های نوین از مهمترین اهداف این طرح است.

اجرای طرح بازآفرینی شهری امید از ۱۹ بهمن سال ١٣٩٧ در سی و نهمین نشست ستاد ملی بازآفرینی شهری با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در وزارت راه و شهرسازی کلید خورد؛ در این طرح برنامه نوسازی بافت‌های فرسوده توسط بخش خصوصی با تسهیل گری دولت اجرا می‌شود.

برای بازآفرینی شهری در آذربایجان‌غریی هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که ‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ توسط شرکت بازآفرینی شهری تامین می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا