دیدگاهراه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجلس و ارگان هامجله خبری

تصویب طرح ممنوعیت رهاشدگی گودهای پر خطر در دستورکار شورا

به گزارش خبرنگار ما طی روزهای اخیر مهدی عباسی ضمن اشاره به مخاطره آمیز بودن گود برج میلاد خواستار اقدام عاجل از سوی شهرداری برای الزام ایمن سازی این برج شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به گود های رها شده در سطح شهر تهران در گفت و گوی اختصاصی با ساختمان آنلاین اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که تعدادی از این ها گودها در سطح شهرها رها شده اند و نیاز است هر چه سریعتر به این گودهای پر خطر رسیدگی شود.

مهدی چمران با اشاره به گود رها شده مجاورت برج میلاد گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی این گود نگرانی های زیادی در خصوص آن وجود دارد به طوری که بنده شخصاً این موضوع را پیگیری کرده ام و از طریق سیستم پایش این مسئله در دست بررسی قرار دارد و بزودی نیز بازدیدی را انجام خواهم داد.

چمران با اشاره به اینکه گودهای رها شده در سطح شهر تهران مشکلاتی را برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کنند افزود: گود یک ساختمان ۱۰ طبقه به مراتب از یک گود ۲ طبقه خطر بیشتری دارد و به همین منظور طرحی بزودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

چمران از تصویب طرحی در ارتباط با ممنوعیت ایجاد گود و رها شدن گودها خبرداد و گفت قطعاً این موضوع را در این دوره از مدیریت شهری پیگیری و به سرانجام خواهیم رساند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا