بورس و بازاردیدگاهراه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

نباید گردن کلفتی‌ها را به رسمیت بشناسیم

به گزارش خبرنگار  ساختمان آنلاین چندی پیش مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در صحن شورا در تذکری نسبت به ساخت ویلاهای لاکچری در حریم شهر تهران و فاجعه‌های زیست محیطی در این محدوده‌ها اظهار داشت: اخیرا شاهد تخلفات گسترده در حوزه حریم تهران در منطقه یک و 13 بوده‌ایم و ما بازدید هوایی جهت بررسی این موضوع داشتیم و باید از این زاویه تهران را مشاهده کرد تا متوجه شد چه بلایی سر فضای سبز و محیط زیست تهران افتاده است.

وی گفت:‌ساخت ویلاهای لاکچری فاجعه زیست محیطی در حریم تهران ایجاد کرده که امیدواریم در دولت جدید به این مسأله توجه شود و مشخص شود که این تخلفات چه بلایی بر سر تهران آورده است..

در این زمینه علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ساختمان آنلاین گفت: ساخت و ساز در حریم شهر تهران دارای قانون و ضوابط خاص خود است و اگر قرار است که حافظ حقوق همه شهروندان باشیم ،قاعدتا ما دیگر نباید گردن کلفتی ها را به رسمیت بشناسیم.

وی تاکید کرد:شورای شهر تهران و بخش های دولتی ذی ربط به صورت توامان باید مانع از نقض ضوابط ساخت و ساز در حریم شهر تهران شوند.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: ما از شهرداری تهران می خواهیم که با این تخلفات برخورد جدی داشته باشد و انتظار داریم از کنار تخلفاتی که باعث پایمال شدن حقوق مردم  می شود ،راحت عبور نکند.

نادعلی با بیان اینکه شورای شهر تهران ،پشتیبان شهرداری در برخورد با تخلفات شهرسازی است تصریح کرد: شهرداری تهران باید با متخلفان رو در رو شود ،حتی اگر این تخلفات توسط طبقه خاصی صورت گرفته باشد.

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین ،سخنگوی شورای شهر تهران شهرداری تهران همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود درباره

طرح «الزام شهرداری به اصلاح فرآیندها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی‌های ساختمانی»نیز گفت : عملیاتی شدن این طرح،از قابل لمس ترین آثار فعالیت ،شورا و شهرداری این دوره خواهد بود و البته شتاب دهی به این طرح نباید سبب شود که از ملاحظات کارشناسی غافل شویم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آقای نادعلی اگه مردی وراست میگی وبه قرآن اعتقاد داری جلوی گردن کلفتی زاکانی گوساله را بگیر که اومد گفت من فامیل مو سرکار نمیارم وشهردار که شد دامادشو آورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا