راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

عضو کمیسیون عمران: اولویت حل مشکل مسکن است نه تفکیک

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، راه اندازی وزارتخانه راه و شهرسازی در حال حاضر مشکلی را حل نخواهد کرد فقط می‌تواند بروکراسی اداری برای دریافت مجوز را بیشتر کند با توجه به اینکه در حال حاضر نمایندگان مجلس درخصوص اینکه وزارتخانه راه و شهرسازی از مسکن جدا شود بحث‌هایی داشته‌اند.

مخالفان معتقد هستند که این تفکیک می‌تواند بحران مسکن و راه را دوچندان کند در این خصوص کمال حسین پور؛ عضو کمیسیون عمران یکی از مخالفان دلایل مخالفتش را بیان کرد

تفکیک برای حل بحران‌ها صحیح نیست.

کمال حسین پور؛ عضو کمیسیون عمران درخصوص تفکیک وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر می‌تواند شرایط را تغییر دهد گفت: در حال حاضر تفکیک وزارتخانه راه حل درستی برای برطرف سازی مشکلات مسکن و راه نیست.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر بهتر است دولت هرچه سریع‌تر وزیر را انتخاب کند چرا در حال حاضر مشکلات مسکن و راه را یک نفر هم می‌تواند برطرف سازد ولی چاره کار تفکیک در حال حاضر نیست.

عضو کمیسیون عمران درپایان دلیل اینکه این وزارتخانه در حال حاضر تفکیک نشود گفت: اگر اوایل دولت بود وقت برای تفکیک و هماهنگی وجود داشت که دولت با مجلس مخالفت کرد و این باعث شد تا تفکیک وزارتخانه به تأخیر بیافتد و در حال حاضر هم مجلس با تفکیک آن هم در ای زمان مخالف است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا