راه و شهرسازیمجله خبری

۱۵۰۰ پروانه ساخت برای واحدهای روستایی لرستان صادر شد

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا ، پویا تابعی اظهار کرد: در مجموع ۱۰ هزار واحد در لرستان تاکنون مقاوم‌سازی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بیان کرد: تفاهم‌نامه مشترکی با بنیاد علوی، کمیته امداد امام(ره) و بنیاد مسکن لرستان بسته شود و براساس آن ۸۵۰ واحد روستایی در سه شهرستان پلدختر، کوهدشت و الیگودرز به عنوان پایلوت مشخص شدند تا احداث شوند.

تابعی اظهار کرد: قبلا  نیز احداث ۳۰۰ واحد روستایی را با تفاهم‌نامه‌ای با بسیج سازندگی در دستور کار داشتیم و امروز این تعداد واحد روستایی به ۱۰۰۰ مورد در استان رسیده است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۱۸۵۰ واحد مذکور، ۱۵۰۰ پروانه ساخت صادر شده است، همچنین ۱۳۰۲ واحد به بانک معرفی شده  که از این تعداد ۱۰۳۲ مورد عقد قرارداد و از این تعداد۷۵۹ شروع کار و  همچنین ۲۱۸ واحد به دیوار چینی رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان عنوان کرد: در مناطق دور دست و صعب‌العبور متقاضیان راضی نیستند پای کار بیایند.

تابعی افزود: تمام تلاشمان این است که ظرف یکی دو سال آینده با همکاری نهادهای حمایتی، بسیج سازندگی و بنیاد علوی در روستاها مددجویی نداشته باشیم که مسکنش مشکل داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ای دو ساله باید با همکاری مددجویان  بتوانیم مقاوم‌سازی مسکن روستایی را در استان به نتیجه برسانیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا