اجتماعیمجله خبری

صدور 418 فقره پروانه ساختمانی در منطقه 15

به گزارش ساختمان آنلاین: به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سید مهدی صباغ با اعلام این خبر گفت: صدور پروانه ساخت و ساز مهم ترین نقش را در ارتقاي کیفیت سکونت در مناطقی جنوبی شهر و دارای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهر ایفا می کند و ساخت و سازها همراه با توسعه، چهره فرسوده و ناکارآمد شهر را دگرگون می سازد.
به گفته او؛ در این راستا بیشترین فراوانی صدور پروانه ساخت در 10 ماه نخست را منطقه ۱۵ با 418 پروانه، بالاتر از مناطق 22 گانه شهر تهران قرار گرفت.
صباغ افزود: در اين مدت همچنين تعداد 1688 مورد گواهي عدم خلاف و پايان کار نيز صادر شد.
شهردار منطقه اضافه کرد: رسيدگي هزار و 340 پرونده در کميته نما، 108 پرونده تجاري رسيدگي و تثبيت در کميسيون توافقات، صدور 215 راي آراء ماده صد شامل پلمپ و رفع خلاف و اجراي کامل 55 راي از ساير اقدامات معاونت شهرسازي و معماري منطقه در اين مدت است.
او در ادامه به اقدامات ساماندهي حصارکارگاهي اشاره کرد و گفت: 450 مورد ساماندهي حصارگارگاهي و نگهداشت شهرسازي، 550 مورد نصب الفاف حصارهاي کارگاهي، 271 مورد نصب حفاظ کارگاهي، 67 مورد رنگ آميزي حصارکارگاهي، 60 مورد نصب تابلو مشخصات کارگاهي و شناسايي 770 قطعه زمين ساماندهي و احراز مالکيت زمين هاي باير از جمله اين اقدامات است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا