بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

تمدید طرح کاهش ۵۰ درصدی هزینه خرید اوراق مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین:  از روابط عمومی بانک مسکن، یک ماه پیش و در جریان افزایش قیمت اوراق مسکن بود که مسوولان بانک مسکن به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس این بانک، اقدام به کاهش ۵۰ درصدی هزینه خریداوراق بانک مسکن کردند.

این طرح که با عنوان «طرح ۸۳» بانک مسکن منتشر شد، از ۲۳ آذرماه آغاز شد و قرار بود تا پایان دی‌ماه به اتمام برسد. اما با استقبال انجام شده توسط مشتریان، این طرح تا پایان بهمن‌ماه تمدید شد.

بر اساس این طرح، همه متقاضیانی که قصد بهره‌مندی از تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق ممتاز به تنهایی یا همزمان با تسهیلات جعاله تعمیر را دارند، می‌توانند از سقف تسهیلات به صورت ۵۰ درصد از محل اوراق ممتاز و ۵۰ درصد از محل منابع بدون سپرده بانک، برای خرید مسکن استفاده کنند.

همچنین این شرایط شامل تسهیلات جعاله (تعمیر مسکن) نیز است.

 نرخ سود تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده و جعاله تعمیر مسکن بدون سپرده ۱۸ درصد بوده، حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده مذکور ۹۶ ماه (۸سال) و جعاله تعمیر مسکن بدون سپرده ۶۰ ماه (۵سال) است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا