مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

پرداخت تسهیلات ساخت به ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه اقدام ملی مسکن در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پردیس گفت: پرداخت تسهیلات ساخت در پردیس برای تکمیل ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه اقدام ملی مسکن بسیار ضروری است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل محبت خواه گفت: در حال حاضر روند پرداخت تسهیلات ساخت به پروژه های اقدام ملی مسکن در پردیس مناسب بوده و امیدوار هستیم با تسریع در روند پرداخت تسهیلات بتوانیم هرچه سریعتر پروژه های اقدام ملی مسکن را اجرایی کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد اقدام ملی مسکن در شهر جدید پردیس در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی آن‌ها به ۴۶ درصد رسیده است که امیدوار هستیم با تزریق منابع مالی به موقع هرچه زودتر این پروژه‌ها به مرحله تکمیل و بهره برداری برسد.

او می گوید: در حال حاضر  آورده متقاضیان برای تکمیل هرچه زودتر این پروژه ها  لازم و ضروری است و این آورده متقاضیان باید علاوه بر  تامین اعتبارات بانک ها در جهت تسهیلات ساخت است.

گفتنی است پرداخت  تسهیلات ساخت مسکن  یکی از مهم ترین برنامه های است که زمنیه ساز بهبود وضعیت و تسریع در روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور می شود.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا