اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

تغییرات در بدنه مدیریتی وزارت راه و شهر‌سازی کافی نیست

به گزارش ساختمان آنلایندکتر محمدصالح شکوهی بیان کرد: بسیاری از معاونت‌ها و اداره کل‌های وزارت راه و شهرسازی نیازمند تغییرات اساسی مدیران و جایگزینی با مدیران باورمند به ساخت مسکن هستند.

وی تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی تجارب خوبی در قرارگاه خاتم و وزارتخانه نفت دارند،اما تیم کاری قرارگاه و وزارت نفت با تیم وزارت راه متفاوت هستند ،بنابراین می توان گفت که ایشان تنها به وزارتخانه راه وشهرسازی آمده اند و حال بعد از یکسال به تازگی معاونت مسکن وساختمان عوض شده است.

شکوهی با طرح این سوال که معاونت پیشین مسکن وساختمان وزارتخانه راه و شهرسازی چه میزان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اعتقاد داشته است اذعان داشت: در همین حال باید پرسید که ترکیب مدیران این معاونت خانه که در بخش مسکن موثر هستند ، تا چه اندازه به طرح نهضت ملی مسکن معتقد هستند.

وی تصریح کرد: هنوز با گذشت یکسال وزیر راه و شهرسازی درگیر این است که این افراد را جابه جا کند یا خیر .در صورتی که تصمیم گیری درباره این موارد باید خیلی سریع تر انجام می شد و ما در حال از دست دادن زمان هستیم

شکوهی با تاکید بر اینکه برای انجام هر اقدامی قشون هم نیاز است خاطر نشان ساخت: وزیر راه وشهرسازی افراد متخصص زیادی را می شناختند ،اما آنها را درگیر نکردند. من اگر جای ایشان بودند از همان اول بدنه را تعیین می کردم و کسانی را که معتقد به طرح نهضت ملی مسکن و با آنها همسو بودم را انتخاب می کردم ،بعد در دل میدان می رفتم ،نه اینکه بعد از یکسال ما هنوز نتوانسته باشیم ترکیب مناسبی برای این تیم تعریف کنیم.

وی یادآور شد: پیشنهاد من به وزیر راه و شهرسازی این است که همانطور که الان به صورت دیرهنگام در معاونت مسکن و ساختمان تغییر ایجاد کردند ،بقیه معاونتهایی که در طرح نهضت ملی مسکن درگیر هستند، نظیر معاونت شهرسازی و معماری و ،سازمان ملی زمین و مسکن به خصوص اعضای هیات مدیره این سازمان را جابه جا کنند .

شکوهی با اشاره به اینکه تمام بدنه مدیریتی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن الان ضعف دارند افزود: با گذشت ماه ها از تاسیس صندوق ملی مسکن ،اساسنامه آن مشخص نیست یعنی صندوق تشکیل نشده است ،تمامی این موارد باعث ناکارآمدی می شود ،من اگر جای وزیر راه وشهرسازی باشم ظرف دو ماه تقریبا تمام این بدنه را تغییر می دهم

4.5/5 - (2 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام.فردی بنام فرزانه صادق مالواجرد یکی ازمعاونت های شهر سازی است که در زمان روحانی جهت تعیین تکلیف زمینهای قنات ناصری اراک بعنوان نماینده به اراک رفت و در نهایت تعجب به زمینی که یک علف ۲ سانت در ان نبود گفت باغ ومردم را در بلاتکلیفی نگه داشت.در دولت رئیسی به او پست معاونتی دادن. نمیدانم چه قول وقراری در اراک انجام دادولی خدا لعنت بفرستدبرپدر و مادراین زن که چهارصد نفر رادر بلاتکلیفی ۴۰ ساله نگه داشت و به هیچ کس هم پاسخگو نیست.میگن شوهرش جزء آقازادها است و پارتی او.وگر نه فکر نمیکنم سواد ابتدایی داشته باشد.پدر مملکت ما را همین دکتر مهندسان در آورده.فکر نمیکنم عقل رستمی به بیرون انداختن این زن برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا