مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

پرداخت ۱۴۱ همت تسهیلات ودیعه مسکن از ابتدای امسال

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۳۰ مهرماه به ۱ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۱۱ متقاضی وام ازدواج و فرزند و ودیعه مسکن، بیش از ۱۴۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مهدی صحابی افزود: در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت از ابتدای سال جاری  تا 30 مهرماه ، شبکه بانکی کشور به 478 هزار  و 358  نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ 97 همت پرداخت کرده است که این میزان رشد 27 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

صحابی افزود: همچنین در سال جاری تاکنون 423 هزار و 600 فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزند به مبلغ 26 همت به متقاضیان پرداخت شده است که این میزان رشد 43 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی در خصوص آمار تسهیلات ودیعه مسکن نیزگفت: از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال 1401 متقاضیان وام ودیعه مسکن تعداد  352482 تشکیل پرونده داده اند که از تعداد مزبور 310 هزار و 553 نفر به مبلغ 18.23 همت موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا