مجله خبریبورس و بازار

پرداخت ۴۴ میلیارد تومان ودیعه مسکن به متقاضیان لرستان

سرپرست راه و شهرسازی لرستان از پرداخت ۴۴ میلیارد تومان ودیعه مسکن به متقاضیان استان خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، بهزاد شاکرمی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت ودیعه مسکن به متقاضیان گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اوایل تیرماه سال گذشته، طی بخشنامه‌ای، دستورالعمل اجرایی تسهیلات کمک ودیعه مسکن را به استناد ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن مصوب ۳۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی و مصوبات سوم تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ شورای پول و اعتبار و در راستای حمایت از مستأجرین کم‌درآمد ابلاغ کرده است.

وی اضافه کرد: وام ودیعه مسکن، یکی از تسهیلاتی است که در جهت کمک به مستاجران کشور در نظر گرفته و پرداخت آن، توسط دولت، از سال گذشته آغاز شده است.

سرپرست راه و شهرسازی لرستان گفت: هدف از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، پشتیبانی و حمایت از زنان سرپرست خانوار، حقوق‌بگیران، کارگران و بازنشستگان بیان کرد.

شاکرمی اظهار کرد: تاکنون در لرستان به ۱۰ هزار و ۸۱۷ نفر  وام ودیعه مسکن به مبلغ ۴۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: همچنین ۳۷ هزار و ۷۹۳ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در لرستان هستند.

سرپرست راه و شهرسازی لرستان یادآور شد: پیگیر هستیم تا با مساعدت بانک‌های استان و استانداری لرستان بتوانیم به تقاضای این متقاضیان ترتیب اثر داده شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا