مجله خبریراه و شهرسازی

واگذاری ۷۰ هزار هکتار زمین در قالب پویش مهدوی و قانون جوانی جمعیت

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در پویش طرح مهدوی واگذاری زمین قانون جوانی جمعیت، ۷۰ هزار هکتار زمین واگذار شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، «علی نبیان» روز سه شنبه هشتم اسفندماه ۱۴۰۲ در مراسم واگذاری زمین به ۱۸۱۴ خانوار ماده ۴ طرح قانون جوانی جمعیت در یاسوج افزود: دولت سیزدهم تلاش کرده هر وعده‌ای که داده را عملیاتی نماید.

وی اظهارکرد: یکی از وعده‌های دولت سیزدهم ساخت مسکن که از دغدغه مقام معظم رهبری است، بود و در همین راستا دو میلیون و ۲۸۰ هزار مسکن آغاز شده و این مهم اتفاق خوبی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دغدغه مقام معظم رهبری با ماده ۴ قانون طی اتفاق زیبایی و در قالب پویش مهدوی رفع شد و امروز در این طرح ۱۸۱۴ زمین به خانوارها واگذاری می‌شود که با این اقدامات بخشی از دغدغه‌ها را کاهش دهیم.

نبیان تصریح کرد: در قالب پویش مهدوی ۷۰ هزار قطعه زمین با اعتبار ۷۰ همت  در سراسر کشور واگذار شده است که عدد کمی نیست و برای افرادی که در قانون جوانی جمعیت زمین دریافت کردند هزینه نظام مهندسی ۵۰ درصد خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم در همه صحنه‌ها و عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور دارند و ساخت مسکن و واگذاری زمین به خانواده‌ها انجام بخشی از تعهد دولت به مردم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: یکی از پروژه‌های فاخری که وزارت راه و شهرسازی اجرا کرد مصلی تهران است که تلاش می‌کنیم سال آینده فاز یک این پروژه مهم را به بهره برداری برسانیم.

نبیان بیان کرد: آخرین کاری که حوزه راه و شهرسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داد خانه‌های سازمانی باشت بود اما پیگیر احداث بیمارستانی در استان با کمک وزارت بهداشت و استانداری استان هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا