مجله خبریراه و شهرسازی

واگذاری زمین با ارزش بیش‌از یک میلیارد تومان در قانون جوانی جمعیت

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ تقاضا برای طرح واگذاری زمین در حال بررسی است و زمین‌های با ارزش بیش‌از یک میلیارد تومان به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر، گفت: بسیاری از متقاضیان جوانی جمعیت، ساکن کلانشهرهای اصلی هستند و ظرفیت‌های موجود در شهرهای جدید در مناطقی که زمین وجود دارد در اختیار اجرای این طرح قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون در شهرهای جدید برای اجرای قانون جوانی جمعیت، ۱۴ هزار ۵۰۰ تقاضا ثبت شده که تقاضاهای مؤثر در دست بررسی قرار دارد و ظرفیت‌سازی برای این ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در دستور کار است. در صددیم تا تعهد خود را در این بخش انجام بدهیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: شرکت عمران شهرهای جدید در تلاش است امسال ظرفیت‌های جدیدی را برای تأمین زمین در اجرای طرح جوانی جمعیت فراهم کند و البته در بخشی از شهرهای جدید به دلیل تقاضای بالا محدودیت زمین وجود دارد که با هماهنگی با قرارگاه نهضت ملی مسکن، ستاد وزارتخانه و استان‌هایی که کمبود زمین دارند مقرر شد تا در مناطقی که به عنوان ظرفیت جوانی جمعیت پیش‌بینی شده است واگذاری زمین انجام شود که البته کمی زمان‌بر خواهد بود.

جعفری با بیان این‌که پرند، صدرا، گلبهار، بهارستان، فولادشهر و سهند شهرهای جدید با اراضی محدود و تقاضای بالا هستند، گفت‌: تلاش می‌کنیم تا با تمهیدات ویژه وارد شویم و بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم به مسکن و تأمین زمین باشیم و برای خانوارهای دارای ۳ فرزند و بیشتر زمین‌های ۲۰۰ متری با ارزش یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان تخصیص داده می‌شود و مابه‌التفاوت برای هزینه ساخت و هزینه جانبی برآورد و به متقاضیان اعلام خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا