بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

گلایه نیکزاد از “دست‌انداز وام مسکن روستایی”

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، اکبر نیکزاد در مراسم آغاز عملیات اجرایی 100 هزار واحد نهضت ملی مسکن در 13 شهر جدید (9 استان) اظهار کرد: در بخش مسکن شهری وظیفه داریم در کنار وزارت راه و شهرسازی اقدام انقلابی و تلاش همه‌ جانبه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا در زمان حاضر 103 هزار واحد شهری در حال ساخت است که تعدادی از این واحدها در هفته دولت افتتاح شد.

وی با یادآوری اینکه در بخش مسکن روستایی، تسهیلات به دست‌انداز افتاد، افزود: برای رفع موانع پرداخت تسهیلات مسکن روستایی جلسات متعددی برگزار شد. در چندین جلسه وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون‌های و کمیته‌های اقتصادی حضور داشت.

وی بیان کرد: در نهایت با پیگیری‌های ویژه موانع پرداخت وام 200 میلیون تومانی برطرف شود. در شهرهای زیر25 هزار نفر جمعیت نیز که از این وام محروم شده بودند متقاضیان می‌توانند تسهیلات ارزان‌قیمت را با نرخ سود 5 درصدی دریافت کنند.

رئیس بنیاد مسکن اظهار کرد: در راستای دستور وزیر راه و شهرسازی برای ساخت 600 هزار واحد، برنامه‌ریزی در شهرهای زیر 25 هزار نفر انجام شده و عملیات اجرایی 410 هزار واحد دیگر آغاز می‌شود.

نیکزاد از در دست بازسازی یا نوسازی بودن 46 هزار واحد در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده کشور خبر داد.

4.2/5 - (4 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اقای نیکزاد بیاید و ده درصد این بودجه را بدهید برا مسکن نیازمندان و مددجویان و مستاجرین روستایی .از هر روستا ممکنه دو نفر متقاضی وام مسکن در هر سال باشند که یک نفرشون مددجو و مستاجره.باور کنید ۴۳ ساله برنامه اشتباه فقط سرمایه دار داره از این وام بهره میبره چرا چون فقیره تو نان شبش مونده .ی کاری بکنید قشر ضعیف این تسهیلات را بگیرند نه سرمایه داری که چند تا مسکن تو شهر داره و این وام را برا ویلا و خوشگذزانی تو زادگاهش روستا میخواد .مگه نمیگید اقتصاد با بحران مواجهه دلیل نداره به سرمایه دار وام ۲ ساله بدون سود بدهید .اصلا میرکاظمی مسکن را نابود کرد بهسازیش پپیشکش.شایدم عمدی تو کارشه لا اقل به قشر ضعیف وام بدهند خانه دار شند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا