بورس و بازارمجله خبری

اعطای وام اجاره به بیش از 16 هزار مستاجر قمی

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید روح الله حسینی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم اظهار کرد: از سال ۹۹ ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن در کشور براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و در راستای حمایت از مستاجران آغاز شد.

وی افزود: در فاز سوم این طرح که از خرداد سال جاری آغاز شده است ۲۳۹۶۴ متقاضی تاکنون در سامانه موفق به نام نویسی شده اند.

حسینی توضیح داد: از تعداد کل ثبت نام کنندگان این فاز، ۷۹۲۸ متقاضی واجد شرایط شناخته شده اند و ۵۱۶۸ درخواست نیز در مرحله تعیین شعبه و معرفی به بانک است.

به گفته معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم تا کنون ۵۵۱۴ فقره تسهیلات کمک ودیعه مسکن در فاز سوم به متقاضیان اعطا شده است.

حسینی در خصوص ثبت نام های دوره های قبل توضیح داد: در سال گذشته در دو نوبت فاز یک و فاز دوم ثبت نام انجام شد که در فاز یک بیش از شش هزار و در فاز دو حدود پنج هزار فقره وام تسهیلات کمک ودیعه مستاجرین از سوی بانک های عامل به متقاضیان اعطا شد.

وی در پایان گفت: در مجموع تمامی فازها، درخواست ۴۶۹۷۶ متقاضی برای دریافت وام کمک ودیعه مسکن به دلایل مختلف رد شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا