بورس و بازارمجله خبری

خرید یک واحد ۱۵۰ متری در غرب تهران چقدر سرمایه نیاز دارد؟

به گزارش ساختمان آنلاین: غرب تهران یکی از مناطق محبوب و مورد توجه سرمایه‌داران است و با توجه به دسترسی خوب این منطقه به ناوگان حمل و نقل عمومی، بیمارستان، اماکن تفریحی و . . . قیمت منازل این منطقه روز به روز درحال افزایش هستند. در این گزارش به بررسی آپارتمان‌های ۱۵۰ متری این منطقه پرداخته‌ایم تا شما را در خرید و یا سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در غرب تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۱۴۵ متری که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را در محله گیشا(کوی‌نصر) با بودجه ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. لازم به ذکر است این واحد ۳ خوابه است.

اگر تمایل به واحد های نوساز دارید، میتوانید واحدی ۱۴۹ متری در ستارخان را همراه با ۳ اتاق خواب را به قیمت ۱۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

اگر خواهان واحدی نوساز با قیمت کمتر هستید، می‌توانید واحدی در پونک با متراژ ۱۴۵ متر و ۳ اتاق خواب را معادل ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان خریداری کنید

اگر با بودجه ۱۱ میلیارد تومان قصد خرید خانه دارید، می‌توانید واحدی ۱۴۸ متری در شهرک‌غرب که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد را خریداری کنید.

واحدی در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۱۴۸ متر و ۳ اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این ملک، ارزشی معادل ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

واحدی دیگر با متراژ ۱۴۵ متر در محله صادقیه، درحالی که نوساز است و ۳ اتاق خواب دارد، قیمتی بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی نوساز در سعادت‌آباد با متراژ ۱۴۶ متر و ۳ اتاق خواب، معادل ۱۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان سرمایه لازم است.

بودجه لازم برای خرید واحد نوساز دیگری در طرشت، با متراژ ۱۴۵ متر و ۳ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا