راه و شهرسازیمجله خبری

ساخت واحد مسکونی برای نیروهای مسلح

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از صدا وسیما، دبیر قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور گفت: ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای متقاضیان نیروهای مسلح کشور در قالب نهضت ملی مسکن در حال اجراست. سرتیپ دوم پاسدار علی ساری گفت: این واحدهای مسکونی برای متقاضیان ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فراجا و وزرات دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح در حال ساخت است.

به گفته سرتیپ دوم پاسدار علی ساری، تاکنون کار ساخت ۱۰۴ هزار واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۸۰ درصد انجام شده و تأمین زمین ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیز در دست پیگیری است.

وی افزود: نخستین سری از این واحدها در قالب قرارگاه مسکن نیروهای‌مسلح کشور دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

دبیر قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور گفت: در استان سمنان نیز برای ساخت هزار واحد مسکونی ویژه نیروهای‌مسلح اقدام شده است که با پشتیبانی و حمایت استاندار و مسئولان اجرایی است و تأمین زمین سال آینده با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا