بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

امضای تفام‌نامه احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در حاشیه در آئین امضای پنج تفاهم نامه تأمین 150 هزار واحد مسکونی در پایتخت و در جمع خبرنگاران با اشاره به تفاهم نامه‌های به امضا رسیده اظهار کرد: قرارگاه جهادی مسکن از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به وظیفه‌ای که داریم خدمتگزاری را پیشه کنیم و مشکل اکثریت مردم را حل کنیم و نگذاریم سوداگری‌ها برای مردم مشکل درست کنند.

وی تصریح کرد: امروز نیز احداث 150 هزار واحد را تفاهم کردیم و این واحدها منطبق بر معرفی زمین است و به این گونه نیست که اول تفاهم را امضا کنیم و سپس زمین انتخاب شود. از  150 هزار واحد تفاهم شده 15 هزار واحد با  نیروهوایی ارتش، 3 هزار و 300 واحد  با فراجا، 20 هزار واحد با سپاه، 10 هزار واحد با تامین اجتماعی و 100 هزار واحد با بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

زاکانی با اشاره تفاهم‌ نامه‌های امضاء شده جهت احداث مسکن در شهر تهران گفت: بالغ بر 400 هزار واحد را تفاهم کرده‌ایم. همچنین هر تفاهم نامه 2 اشتغال ثابت ایجاد می‌کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا