اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

پیشنهاد تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای مقاوم سازی مسکن روستایی در سال ۱۴۰۲

معاون نوسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: امسال تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۵ درصد را به هئیت دولت پیشنهاد خواهیم داد.

مجید جودی، معاون بازسازی مسکن در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین، با بیان اینکه روند نوسازی واحدهای مسکن روستایی در حال حاضر بسیار خوب در حال پیشرفت است گفت: امیدواریم با همکاری تمامی بخش ها به ویژه بانک مرکزی بتوانیم روند نوسازی واحدهای مسکن روستایی را تا خرداد امسال به اتمام برسانیم.

او ادامه داد: بازسازی مسکن روستایی و همچنين نوسازی بافت های فرسوده در این بخش یکی از اهداف اصلی ما است که با قدرت آن را ادامه می دهیم.

جودی با تاکید بر اینکه برای سال ۱۴۰۲ همان تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی را به هئیت دولت پیشنهاد خواهیم داد: افزایش تسهیلات با توجه به افزایش میزان اقساط آن برای متقاضیان چندان صرفه اقتصادی ندارد و متقاضیان نمی توانند از عهده اقساط آنها بربیایند.

معاون بازسازی بنیاد مسکن توضیح داد: تمامی ۲۰۰ هزار واحد هدف گذاری شده در سال ۱۴۰۱ به اتمام رسیده و تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی آنها پرداخت شده بنابراین امسال هم همان تسهیلات با نرخ سود ۵ درصد را به دولت پیشنهاد داده ایم.

جودی افزود: در حوزه بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در منطقه زلزله زده خوی هم ساخت واحدها به خوبی در حال پیشرفت است و امیدوار هستیم تا پایان تابستان ساخت تمامی واحدهای مسکونی به اتمام برسد.

او تاکید کرد: با همکاری تمامی دستگاه ها به ویژه بانک ها بتوانیم به اهداف در نظر گرفته شده در این بخش دست یابیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بانک ملی وام مسکن روستایی رو پرداخت نمیکنه ۳ ماهه نامه بنیاد رو بردم بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا