راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

۳۰هزار واحد مسکونی در استان سمنان احداث می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای مسکن استان سمنان به میزبانی استانداری درباره آخرین وضعیت مسکن ملی بیان کرد: ۵۴ هزار و ۲۵۳ نفر در حوزه استان سمنان به استثنای شهر جدید ایوانکی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه طی چهار سال در قالب نهضت ملی مسکن ۳۰ هزار واحد مسکونی در استان و ۳۰ هزار واحد در شهر جدید ایوانکی احداث می‌شود، افزود: جلسات مختلفی در سطح استان سمنان در بحث پیگیری موارد اجرای مطلوب نهضت ملی مسکن در استان شکل گرفت و پیگیری برای تأمین زمین انجام شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه برای ۱۹ شهر استان زمین به منظور اجرای نهضت ملی مسکن از طُرُق مختلف به میزان ۴۶۰ هکتار تأمین شده است، ابراز کرد: از تعداد متقاضیان ثبت نام شده در استان در بحث نهضت ملی مسکن، ۲۴ هزار و ۳۵۴ نفر واجد شرایط هستند.

هاشمی با بیان اینکه عملیات اجرایی سه هزار و ۵۵۶ واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان آغاز شده است، افزود: عملیات اجرایی چهار هزار واحد مسکونی نیز در دست اقدام است تا در آینده آغاز شود از سوی دیگر باید تاکید کرد که تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند موانع موجود در مسیر اجرای هرچه بهتر نهضت ملی مسکن در استان را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی برای ترغیب افراد ثبت نام شده و واجد شرایط به منظور افتتاح حساب، واریز وجه و تکمیل ثبت نام در دستور کار قرار گیرد، گفت: یک هزار و ۳۰۰ واحد نهضت ملی مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سمنان احداث خواهد شد که تاکنون برای ۷۵ درصد از این تعداد قرارداد منعقد و ۵۱ درصد عملیات اجرایی ساخت نیز آغاز شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا