مجله خبریراه و شهرسازی

تامین مالی ساخت ۳۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی

قرارداد ساخت بیش از ۳۱۳ هزار و۶۷۷ واحد مسکونی در قالب ۴۸هزار و ۲۴۹ پروژه از ابتدای طرح نهضت ملی تا ششم دی‌ماه امسال در بانک مسکن منعقد شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از بانک مسکن، «سید عباس حسینی» افزود: تاکنون بانک مسکن مبلغ ۷۰۱ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت ۲۹۸ هزار و ۹۵۶ واحد مسکونی پرداخت کرده که ۳۷ درصد آن مربوط به خودمالکان است.

وی این اقدام بانک مسکن را در راستای اجرای سیاست‌های دولت درباره توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشار مختلف جامعه برشمرد و گفت: تا ششم دی‌ماه امسال تعداد ۷۹ هزار و ۳۰۷ پروژه برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی به بانک معرفی شده که ۸۵ درصد آن سهم خودمالکان است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به روند مطلوب پیشرفت طرح نهضت ملی در استان‌ها، یادآور شد: علاوه بر تهران، استان های اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، اردبیل و فارس، در تامین مالی ساخت بیشترین تعداد پروژه ها را دارند، به طوری که بانک مسکن در هرکدام از این استان ها برای ساخت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ پروژه قرارداد امضا کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه‌سازان و شرکت‌های مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت در راستای رونق و توسعه بخش مسکن موفق‌تر از قبل عمل کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا