مجله خبریراه و شهرسازی

تحویل ۲۰۰ واحد مسکونی به محرومان منطقه کوهدشت

یک سازمان فعال در حوزه اجتماعی، ۲۰۰ واحد مسکونی به مددجویان فاقد مسکن و واحدهای مسکونی غیر ایمن در شهرستان کوهدشت در استان لرستان تحویل داده شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، طبق تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن و بد مسکن میان یک سازمان فعال در حوزه اجتماعی و محرومان مقرر شده بود ۳۰۰ واحد مسکونی احداث و تحویل داده شود که تاکنون دو سوم آن تحویل و به بهره برداری رسیده است و در آینده‌ای نزدیک ۱۰۰ واحد باقی مانده ساخته و تحویل داده می‌شود.

بر اساس تفاهم‌نامه ۱۰ هزار واحدی میان یک سازمان فعال در حوزه اجتماعی و بنیاد مسکن، متولی این طرح که از سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده، یک سازمان فعال در حوزه اجتماعی است و بنیاد طی این تفاهم‌نامه نقش تأمین منابع مالی بلاعوض به میزان بیش از ۵ هزار میلیارد ریال در احداث مسکن‌ها را برعهده دارد و پیگیری اخذ تسهیلات کم بهره نیز بر عهده بنیاد مسکن است.

همچنین بر اساس تفاهم‌نامه ۲۰ هزار واحدی میان یک سازمان فعال در حوزه اجتماعی و بنیاد مسکن قرار است ۲۰۸ واحد مسکونی ویژه محرومان این شهرستان ساخته و تحویل داده شود که این عملیات هم اکنون در حال انجام است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا