مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

انعقاد قرارداد ساخت ۷۴۰ واحد مسکونی صنعتی ساز در شهر مهاجران

قرارداد ساخت واحدهای مسکونی آپارتمانی طرح نهضت ملی مسکن، بین شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و شرکت سازنده برای ساخت ۷۴۰ واحد مسکونی صنعتی ساز در شهر مهاجران منعقد شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، سعید میرزایی مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر در حاشیه مراسم انعقاد این قرارداد اظهار کرد: قرارداد ساخت واحدهای مسکونی آپارتمانی طرح نهضت ملی مسکن، در قالب قرارداد ساخت ۷۴۰ واحدی با شرکت جهاد دریا به صورت صنعتی ساز، در محله یک شهر مهاجران در راستای تسهیل در خانه دار شدن مردم منعقد شده است.

وی افزود: برای سرعت بخشی در روند تولید و ساخت مسکن، اجرای طرح به صورت صنعتی ساز در دستور کار قرار گرفته و به زودی تجهیز کارگاه و کار ساخت واحدها انجام خواهد گرفت. این واحدها حداکثر طی ۲ سال ساخته و تحویل مردم خواهد شد.

میرزایی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر طرح های نهضت ملی مسکن را در شهر مهاجران با انعقاد قراردادهای ساخت ۱۱۴۲ واحد و ۱۰۶۰ و ۷۴۰ واحد مسکونی آپارتمانی در سه جبهه کاری دنبال می کند و از مجموعه‌های پیشرو در اجرای برنامه های دولت سیزدهم برای تحقق سیاست های کلی طرح نهضت ملی مسکن در کشور خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر، سهمیه این شرکت در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر مهاجران پنج هزار واحد مسکونی آپارتمانی است که در این راستا عملیات آماده سازی اراضی محله یک شهر مهاجران به وسعت ۹۸ هکتار به طور کامل انجام گرفته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا