مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

استان تهران ظرفیت ساخت ۶۰۰ هزار واحد مسکونی را دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی از رشد ۲۰۰ درصدی صدور پروانه در بافتهای فرسوده شهر تهران خبر داد و گفت: استان تهران ظرفیت ساخت ۶۰۰ هزار واحد مسکونی را در محلات هدف دارد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، محمد آئینی عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد بازآفرینی استان تهران در سال جاری که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران بر اهمیت تشکیل منظم و ماهانه ستادهای بازآفرینی شهرستانی تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از فرمانداران و شهرداران استان تهران خواست نسبت به بومی سازی بسته تشویقی شهر سازانه در تعامل با کارگروه‌های استانداری تهران و اداره کل راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

وی با بیان رشد ۲۰۰ درصدی صدور پروانه در بافتهای فرسوده شهر تهران گفت: استان تهران ظرفیت ساخت ۶۰۰ هزار واحد مسکونی را در محلات هدف دارد و شهرداران باید با توجه، تمرکز و قدرت بیشتری در بافت‌های فرسوده فعالیت کنند.

آئینی بر فعال سازی ظرفیت بسیار خوب (بند ب) تبصره ۱۱ قانون بودجه و تأمین خدمات در سکونتگاه‌های استان تهران تاکید کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا