مجله خبریراه و شهرسازی

رشد ۸۸ درصدی صدور پروانه نوسازی بافت‌های فرسوده در ۵۵ شهر

معاون وزیر راه و شهرسازی از رشد ۸۸ درصدی صدور پروانه نوسازی بافت فرسوده در ۵۵ شهرخبر داد و گفت: تهران جزو استان‌های برتر در میزان صدور پروانه بوده‌ است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، محمد آئینی با اشاره به نشست دیروز شورای عالی مسکن به ریاست رییس‌جمهوری، اظهار کرد: در این جلسه رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه موضوع نوسازی بافت‌های فرسوده از جمله اولویت‌های دولت است بر همکاری بیشتر استانداران و فرمانداران برای نوسازی بافت فرسوده تاکید کرد.

وی از ثبت 13 هزار و 599 واحد در قالب 5560 پروژه بافت فرسوده در سامانه ستاد ملی بازآفرینی شهری خبر داد و با بیان این‌که در زمان حاضر 137 هزار و 487 واحد بافت فرسوده در حال نوسازی است، افزود: در بهار امسال نسبت به سه ماه اول سال گذشته در 55 شهر روند صدور پروانه نوسازی مسکن در بافت فرسوده رشد 88.3 درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: تهران، خراسان‌ رضوی، مازندران، همدان و خراسان‌ شمالی جزو استان‌های برتر در میزان صدور پروانه بوده‌اند و  صدور پروانه در این استان‌ها 105 درصد افزایش یافته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا