مجله خبریراه و شهرسازی

برنامه بانک مسکن برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی

مدیرعامل بانک مسکن از برنامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌سازی خبر داد و گفت: در حال رایزنی با وزارت راه برای تامین زمین مورد نیاز هستیم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، سیدعباس حسینی در همایش چشم انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت با تاکید براینکه باید رضایت مندی مردم از بانک تخصصی مسکن را افزایش دهیم، اظهار کرد: معتقدم بازدهی کمتر از هزار درصدی جفا است، بنابراین بازدهی زیر هزار درصدی درسال را به هیچ عنوان از شرکت‌های زیرمجموعه قبول نخواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع HSE در ساخت و ساز بسیار مهم است، افزود: باید دستورالعمل های HSE  به روزرسانی شود و اگر ای دستورالعمل‌ها را در برخی شرکت‌ها نداریم باید آنها را تهیه کنند.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به ضرورت استفاده ابزار و فناوریهای نوین در ساخت و سازها، تصریح کرد: بایستی باتوجه به جایگاه بانک مسکن در مجموعه‌های فعال در حوزه ساخت و ساز این بانک فراتر از استانداردها، استاندارد فعالیت تبدیل شود.

حسینی همچنین از برنامه ریزی برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌سازی خبر داد و اضافه کرد: در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین مورد نیاز این واحدها هستیم.

وی همچنین دستور افتتاح حساب قرض الحسنه به مبلغ 50 میلیون تومان برای فرزند آتش نشان شهید دارابی را صادر کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا