مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور می‌سازد

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در حال حاضر این ستاد احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با حدود یک میلیون متر مربع مساحت را در سطح کشور در دستور کار دارد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، عارف نوروزی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن استان زنجان در جمع خبرنگاران، افزود: واگذاری این واحدها تا پایان دولت سیزدهم متناسب با ظرفیت های اجرایی ستاد انجام خواهد گرفت.

نوروزی گفت: طبق تفاهم با وزارت راه و شهرسازی، میزان ساخت واحدهای مسکونی توسط ستاد افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: زمین لازم برای ساخت مسکن در برخی موارد توسط ستاد و در برخی عرصه ها از سوی وزارت راه و شهرسازی در اختیار قرار می گیرد تا نسبت به ساخت و ساز واحدها اقدام شود.

این مسوول یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال‌های گذشته یک مجموعه ماموریت محور بود، به این معنا که هرکجا در کشور گره و مشکلی به وجود می آمد، ستاد به عنوان بازوی توانمند نظام و دولت وارد عمل می شد و با کمک گرفتن از ظرفیت نخبگان و متخصصان برای حل بحران کمک می کرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از رویکردهای اصلی ستاد اجرایی فرمان امام، حرکت در مسیر شعار سال است و تمامی ظرفیت ها و امکانات خود را برای توسعه و پیشرفت کشور به کار خواهد گرفت.

نوروزی خاطر نشان کرد: در این راستا امروز ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این استان ۳۹۲ واحد را با ۵۵ هزار متر مربع مساحت به متقاضیان تحویل داده است.

سه هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان امروز همزمان با اولین روز هفته دولت با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا