مجله خبریراه و شهرسازی

۱۵ واحد مسکونی به نیازمندان فاقد مسکن شهرستان چرداول واگذار شد

در آئینی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، تعداد ۱۵ واحد مسکونی ساخته شده به مددجویان این شهرستان واگذار شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام روز چهارشنبه در این آیین، اظهار کرد: علاوه بر این ۱۵ واحد مسکونی که امروز واگذار می شوند تا پایان امسال ۲۰ واحد مسکونی دیگر تکمیل و تحویل مددجویان شهرستان چرداول می شوند.

وی با اعلام اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن و جامعه خیرین ساخته شده اند، افزود: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به برنامه های مسکن کمیته امداد در استان اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تکمیل و به این تعداد خانواده واگذار شده است.

طاهری تصریح کرد: علاوه بر این تعداد مسکن واگذار شده، تا پایان امسال دست کم ۱۸۰ واحد مسکونی دیگر تکمیل و به خانواده های نیازمند فاقد مسکن در استان واگذار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برنامه های تأمین مسکن کمیته امداد، سال گذشته بیش از یک هزار و ۷۵۰ خدمت مسکن به خانواده های مددجوی کمیته امداد در استان ارائه شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا