راه و شهرسازیمجله خبری

بیش از ۱۵ هزار ملایری در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند

به گزارش ساختمان آنلاین: «احمد مرشدی» روز یک‌شنبه اظهار داشت: مابقی افراد در شهرهای سامن، ازندریان، زنگنه، جوکار و اسلامشهر آق‌گل برای استفاده از مزایای این طرح و خانه دار شدن نام نویسی کرده اند که بیشترین آمار نام نویسی نیز در سامن و ازندریان است.

وی افزود: از این تعداد ۵۵۹ نفر مبلغ ۴۰ میلیون تومان، سه نفر مبلغ ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان و ۹ نفر نیز زیر ۳۰ میلیون تومان که در مجموع ۵۷۱ نفر بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان وجه نقد را برای مشارکت در طرح و دریافت مسکن پرداخت کرده‌اند.

رییس اداره راه و شهرسازی ملایر گفت: از ۱۵ هزار و ۶۳۲ نفر، اطلاعات چهار هزار و ۶۳۲ نفر تاکنون برای احراز شرایط مربوطه پالایش شده‌ و پرونده هفت هزار و ۸۰۰ نفر که فرم ج آنها قرمز بوده نیز در دست بررسی است و سه هزار و ۴۰۰ نفر از متقاضیان نیز رد صلاحیت شده اند.

به گفته مرشدی، ۲۳ فروردین جاری برای ۵۰۲ نفر از ثبت‌نام کنندگان طرح در سامانه مذکور زمین تخصیص داده شد و این زمین برای متقاضیانی است که مبلغ ۴۰ میلیون تومان خود را واریز کرده‌اند که به ترتیب اولویت واریز، اسامی آنها در سامانه بارگذاری شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی ملایر اظهار داشت: در همین ارتباط عملیات اجرایی ساخت ۵۰۲ واحد مسکونی به عنوان پروژه کوثر یک، روز گذشته و طی مراسمی با حضور استاندار همدان آغاز شد.

مرشدی افزود: برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز چندین قطعه زمین در کمیته‌ فنی مطرح شده و به محض انجام مقدمات، کارهای کارشناسی، تغییر کاربری و طرح تفکیکی از سوی بنیاد مسکن، مراتب آغاز عملیات اجرایی اعلام خواهد شد.

شهرستان ملایر با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا