مجله خبریراه و شهرسازی

۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان تحویل متقاضیان شد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با همت دولت سیزدهم تاکنون ۲۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان تحویل متقاضیان شده و همچنان در تلاشیم تا ضمن تکمیل سایر واحدها تمام زیرساخت‌های لازم برای این واحدها نیز فراهم شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، محمد کرمی روز یکشنبه در جریان بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: این طرح یکی از مهمترین پروژه‌های دولت سیزدهم است و ما نیز در سیستان و بلوچستان اهتمام جدی به این موضوع داریم.

وی افزود: تلاش مسوولان سیستان و بلوچستان و متولیان امر بر این است که مشکلات و دغدغه مندی مردم در حوزه مسکن چه در روستاها و چه در شهرها حل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه مسکن از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام شده و پروژه های مختلفی نیز در حال اجراست.

وی اذعان کرد: با تلاش و جدیت دولت مشکل مسکن شهروندان حل خواهد شد همچنین در تلاشیم تا این طرح را با اجرای تمامی زیرساخت‌های لازم عملی کنیم.

کرمی ادامه داد: خوشبختانه طرح نهضت ملی مسکن توانسته اشتغال خوبی را در سطح استان سیستان و بلوچستان برای جوانان این خطه فراهم کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا