مجله خبریراه و شهرسازی

آغاز ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان سمنانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از آغاز ساخت و تکمیل ۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این دستگاه و نهاد حمایتگر در سال جاری خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، محمدحسین ذوالفقاری، ۱۶ فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تأمین سرپناه یکی از اقدامات بنیادی این نهاد در راستای توانمندی خانواده‌های تحت حمایت است.مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به اقدامات حوزه مسکن در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته ۱۱۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان استان سمنان شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان استان سمنان در سال گذشته تعمیر و مقاوم‌سازی و ۱۵۰ فضای جانبی از جمله سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برای واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت احداث‌شده است.

وی تأکید کرد: ساخت واحدهای مسکونی برای جامعه هدف بر اساس آخرین اصول فنی و مهندسی ساختمان احداث می‌شود تا در مقابله حوادثی چون زلزله مقاوم باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه مسکن به چند بخش تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: کمیته امداد در این زمینه علاوه بر مساعدت مالی به مددجویان برای اقدام به ساخت و خرید، پشتیبانی فنی، نظارت بر تمام مراحل ساخت را دارد. ذوالفقاری به پویش یک خشت‌ در بهشت اشاره و تصریح کرد: این پویش با هدف جمع‌آوری کمک به ساخت مسکن نیازمندان راه‌اندازی شده است.

وی شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ و شماره‌گیری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* را راه های مشارکت نیکوکارانه برای کمک به خرید و ساخت مسکن محرومان برشمرد و اضافه کرد: هر کس با یک سهم از این خشت بهشتی می‌تواند در این کار خداپسندانه شرکت کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا